Ευρωπαϊκά Προγράμματα Περ/κης Δν/σης Εκπ/σης Κρήτης

Αναλυτικά στοιχεία

Τίτλος προγράμματος: 21st Century Skills: Pathway for School Innovation

Επιστροφή στην προβολή όλων των προγραμμάτων

Στοιχεία σχολικής μονάδας ή φορέα

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ

http://dimepiskopi.weebly.com

dimepiskira@sch.gr

Βαθμίδα: ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Νομός: ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Στοιχεία προγράμματος

Είδος προγράμματος: Erasmus+ KA2

Χρονική διάρκεια: 2014 - 2016

Ιστότοπος προγράμματος: http://21stcenturyskillserasmusplus.blogspot.com.es

Στοιχεία επικοινωνίας:

Εταίροι

Πολωνία (συντονίστρια χώρα) - Szkola Podstawowa nr 30 Πορτογαλία - Jardim Escola Monte Flor Lda Ισπανία - CEIP Benal?a Ιταλία - Istituto Comprensivo "San Giovanni Bosco -F. De Carolis" Φινλανδία - K?lvi?n Kirkonkyl?n koulu Κύπρος- Δημοτικό ΣχολείωνΠερβολίων

Αναλυτική περιγραφή (ελληνικά)

Αυτό το διεπιστημονικό και πολλαπλό προτζεκτ θα δημιουργήσει υπάρχουσες και καινοτόμες ευκαιρίες μάθησης. Η τεχνολογία μας περιβάλλει και μερικοί ερευνητές λένε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των περιοχών του μέλλοντος θα απαιτεί δεξιότητες που το σχολείο δεν αναπτύσσει επαρκώς σήμερα. Το πρόγραμμα σκοπεύει να αναπτύξει δεξιότητες του 21ου αιώνα στο σχολείο μας με το να μοιράζεται δημιουργικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις μεταξύ δασκάλων καθώς και η αντανάκλαση ενός είδους σχολείου που χρειαζόμαστε για την προετοιμασία των παιδιών να τα καταφέρουν σε ένα μέλλον που θα χαρακτηρίζεται από αλλαγές. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν νέες ευκαιρίες να βελτιώσουν σημαντικές δεξιότητες για τη ζωή και να δεχτούν νέες συμπεριφορές σε πολλές καταστάσεις όπως η εκπαίδευση, το περιβάλλον, ο πολιτισμός και η κοινωνική ζωή. Το προτζεκτ θα υποστηρίξει μια γκάμα από θέματα όπως αγγλικά, φυσική, μαθηματικά και κοινωνικές επιστήμες. Τα μαθήματα αυτά είναι αναγκαία και δίνουν κίνητρα στα παιδιά. Κατά τη διάρκεια της ζωής τους οι μαθητές θα έρθουν αντιμέτωποι με καταστάσεις όπου οι κοινωνικές δεξιότητες είναι σημαντικές. Σε αυτό το προτζεκτ θα αναπτύξουμε τη θετική σκέψη, θα ενισχύσουμε τη δημιουργικότητα, θα βελτιώσουμε τη διαχείριση του άγχους και θα τονίσουμε τη σημαντικότητα της προστασίας του περιβάλλοντος. Τα συμμετέχοντα σχολεία αντιπροσωπεύουν την πραγματική ποικιλομορφία της Ευρώπης-βορράς, νότος, ανατολή, δύση- όπως επίσης και την ποικιλία των σχολείων σε μεγάλες πόλεις, αντιπροσωπεύοντας ένα ευρύ φάσμα κοινωνικοοικονομικών περιβαλλόντων με ανακατεμένες κοινωνίες εθνικοτήτων με βάση θρησκεία ή ακαδημαϊκές ανάγκες. Σε μερικά σχολεία στην ομάδα φοιτούν μαθητές από οικογένειες μεταναστών και προσφύγων, συμπεριλαμβανόμενου της νότιας Αμερικής και Αφρικής και όλα τα σχολεία έχουν θέσει αυστηρούς κανόνες ένταξης που θεωρούνται αποτελεσματικοί ώστε όλοι οι μαθητές να συμμετέχουν ισότιμα. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας, θα δείξουμε στα παιδιά μας και σε πιο ευρείες κοινότητες το ρόλο της συνεργασίας διάμεσου εθνικών ορίων και τα οφέλη της σύνδεσης με άλλες ευρωπαϊκές κουλτούρες. Ο σκοπός είναι η ανάπτυξη κατανόησης των ομοιοτήτων και των διαφορών μεταξύ των συνεργατών και να κερδίσουν μια καλύτερη κατανόηση των άλλων πολιτισμών. Κάνοντας αυτό θα προσπεράσουμε παραδοσιακά και αρνητικά στερεότυπα και να διαλύσουν προκαταλήψεις που συχνά αναστέλλουν τη συνεργασία και την πρόοδο. Επίσης θα μάθουμε από την ανταλλαγή καλών πρακτικών και ιδεών για τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και μεθόδους και με το να ζήσουμε ουσιαστικά τη ζωή ο ένας στον πολιτισμό των άλλων μέσω ενός αριθμού από επισκέψεις των μελών και μέσω συχνής επαφής. Αυτό θα μας επιτρέψει να συζητήσουμε θέματα, συστήματα και στρατηγικές ενώ αποκτούμε σημαντική ελαστικότητα η όποια θα μας δώσει την ικανότητα να απαντήσουμε σε οποιεσδήποτε επιπρόσθετες ευκαιρίες που μπορούν να εμφανιστούν στο μέλλον. Το προτζεκτ υιοθετεί των 4c του σχεδίου μάθησης του 21ου αιώνα: συνεργασία, επικοινωνία, δημιουργική σκέψη και δημιουργικότητα. Θα εφαρμόσουμε ένα προτζεκτ που θα εστιάζει σε αυτές τις δεξιότητες όπου οι δάσκαλοι θα ενθαρρύνονται να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουν τη διαδικασία μάθησης και ταυτόχρονα θα αντανακλά στην διδακτική τους πρακτική. Οι μαθητές πάντα θεωρούνται αυτοί που ενεργά δημιουργούν τη γνώση στην τάξη. Αυτό το προτζεκτ θα προάγει την διδακτική διαδικασία την οποία οι μαθητές θα δημιουργούν οι ίδιοι τη γνώση. Ο δάσκαλος δεν θα είναι ο μόνος ο οποίος δίνει γνώση. Όταν μιλάμε για τεχνολογία και σχέδιο μάθησης στον 21ο αιώνα οι μαθητές πρέπει να έχουν την ευκαιρία να μοιράζονται τις σκέψεις και τις ιδέες και συχνά οι δάσκαλοι να μπορούν να μαθαίνουν από τους μαθητές. Ο δάσκαλος σχεδιάζει την διδακτική εμπειρία και ενθαρρύνει την λήψη πρωτοβουλιών και την αυτοδιαχείριση των μαθητών. Οι δάσκαλοι δεν δουλεύουν σε απομόνωση στην τάξη αλλά σαν μέλος ομάδας που μαθαίνει δυναμικά. Επίσης θα εκμεταλλεύονται τις τεχνολογικές καινοτομίες για να τονίσουν διάφορες πτυχές της μάθησης με σεβασμό στην κοινωνική, γλωσσική και πολιτισμική ποικιλομορφία. Τα περισσότερα σχολεία είναι δασκαλοκεντρικά και οι μαθητές δεν συμμετέχουν στις περισσότερες αποφάσεις που αφορούν τη διδακτική διαδικασία. Ο σκοπός του προτζεκτ αναφέρεται στην προώθηση της δυναμικής συμμετοχής των μαθητών. Σχεδιασμός, ομαδική εργασία, λήψη αποφάσεων, αντανάκλαση και μοίρασμα και επικοινωνία αποτελέσματα και συμπεράσματα είναι ενέργειες που οι μαθητές του 21ου αιώνα πρέπει να αναπτύξουν. Το προτζεκτ επιδιώκει να κάνει το σχολείο ένα μέρος που τα παιδιά θα είναι ενεργά στη διαδικασία μάθησης.

Description in English

This interdisciplinary and multitask project will create exciting and innovative learning opportunities. Technology surrounds us and some researchers say that a high percentage of areas in the future will require skills that the school does not effectively develop at schools nowadays. This project intends to develop the 21st century skills in our schools by sharing creative pedagogy approaches among teachers, as well as reflect one kind of school we need in order to prepare our children to cope with a future that will be characterized by permanent changes. Most of the schools are teacher centered and pupils do not participate in most of decisions in the learning process. Our project aims at promoting pupils dynamic participation. Planning, Team Work, Decision Making, Reflecting, Sharing and Communicating results and conclusions, are activities that the 21st century skills students should develop. Our project pursues this objective: to make school a place where children are active in the learning process. Students will have the opportunity to gain new experiences, improve key life skills and embrace new attitudes to many issues such as their education, environment, culture and social lives. The project will support a range of curriculum areas, including English, Science, Mathematics, Physical education and Social studies. The topics are necessary and motivational for children. Schools in the partnership represent the true diversity of Europe - north, south, west and east - as well as the variety of settings of large city schools, representing a wide range of socioeconomic backgrounds with mixed ethnicity communitiesin terms of religion or academic needs. Some schools in the partnership are attended by pupils from migrant and refugee families (including South America and Africa), and all schools have in place rigorous inclusion policies considered to be effective in order all the pupils will be properly included. Across the partnership, we will model to our children and wider communities the role of partnership across national boundaries and the positive benefits of association with other European cultures. The aim is to develop an understanding of the similarities and differences between the partners and gaining a better into their culture. In doing so, we will overcome traditional and negative steretypes and break down prejudices which often inhibits cooperation and progress. We will also learn from each other's good practices by exchanging ideas about contemporary pedagogical approaches and methods and by experiencinglife in each other's cultures through a range of partnership visits and through regular ongoing contact (using E-Twinning, e-languages and project websites, and Skype). This will enable us ti discuss issues, systems and strategies, while retaining throughout an important flexibility which will enable us to respond to any relevant additional opportunities which may arise. These websites will also enable schools to keep their own communities regarding their succes and progress. The project will adopt the main idea of 4C's of the 21st century learning design: collaboration, communication, creative thinking and creativity. we will implement a project focused on these skills, where the teachers will be encourage to change the way they see the learning process and at the same time, to reflect on their teaching practices. The students is always considered as the one who actively constructs knowledge in the classrooms. thisproject will promote a learning process within which the pupils (are also teachers?). The teacher cannot be seen as the only person who delivers knowledge. When we talk about technology and 21st century learning design, the students must have the opportunity to share their thoughts and ideas and frequently teachers can learn from pupils. The teacher will plan the learning experience encouraging initiative and self-management of pupils. Teachers will not work in isolation in the classroom but as a member of a team who will learn dynamically. It will also fully exploit technological innovations to highlight various contexts of learning with respect to linguistic, social and cultural diversity.

Εκδηλώσεις

Η σελίδα αυτή δημιουργήθηκε: 28-06-2015

Επιστροφή στην προβολή όλων των προγραμμάτων