Ευρωπαϊκά Προγράμματα Περ/κης Δν/σης Εκπ/σης Κρήτης

Αναλυτικά στοιχεία

Τίτλος προγράμματος: Breaking The Code : a Pathway to Success

Επιστροφή στην προβολή όλων των προγραμμάτων

Στοιχεία σχολικής μονάδας ή φορέα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ

http://zita.gr/index.php?lang=el

info@zita.gr

Βαθμίδα: ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Νομός: ΧΑΝΙΩΝ

Στοιχεία προγράμματος

Είδος προγράμματος: Erasmus+ KA2

Χρονική διάρκεια: 2014 - 2016

Ιστότοπος προγράμματος:

Στοιχεία επικοινωνίας: ΚΟΥΡΗΣ ΒΛΑΣΗΣ yekini@rocketmail.com

Εταίροι

        LICEO BRUNO GIORDANO, TURIN, ITALY

MEV KOLEJI GUZELBAHCE, IZMIR, TURKEY

IES MAESTRO D. LLORENTE, SEVILLE, SPAIN

LYKEIO AGIOU NEOFYTOY, PAFOS, CYPRUS

 

Αναλυτική περιγραφή (ελληνικά)

Η ιδέα αυτού του έργου προέκυψε μέσα από την καθημερινή παρατήρηση και αλληλεπίδραση μέσα στις τάξεις μας. Μερικές φορές η απόδοση των μαθητών μας δεν είναι ικανοποιητική. Ειδικά, όταν έρχονται αντιμέτωποι με μεγάλο όγκο πληροφοριών και εννοιών που δεν έχουν την δυνατότητα να κατανοήσουν πλήρως, αποτυγχάνουν να τις διαχειριστούν και να τις μεταφράσουν σωστά.

Οι μαθητές συχνά νοιώθουν ότι το περιεχόμενο των μαθημάτων γίνεται όλο και περισσότερο ασαφές, βαρετό και άσχετο με την καθημερινότητά τους.

 

Η συνεχώς αυξανόμενη δυσκολία τους να αποκωδικοποιήσουν μερικές έννοιες , να εφαρμόσουν τις αποκτηθέντες, στην τάξη, γνώσεις σε διαγωνίσματα ή σε εργασίες , μας δείχνουν ότι δυσκολεύονται να βρουν τον δρόμο τους ,να δημιουργήσουν ή να συνδυάσουν τις γνώσεις τους. Με άλλα λόγια η πλειοψηφία δεν κατανοεί ποια είναι η κατάλληλη πληροφορία, ώστε να τη χρησιμοποιήσει σωστά.

 

Μερικοί απ? αυτούς δεν δίνουν την απαραίτητη προσοχή στις οδηγίες , κάτι το οποίο μας δημιουργεί κάποια ανησυχία, όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με αποτελέσματα ερευνών που δείχνουν ότι ο μέσος μαθητής έχει πολύ χαμηλά αποτελέσματα στην επίλυση προβλημάτων ή εργασιών. Ως εκπαιδευτικοί επειδή πιστεύουμε στην αξία των καλών πρακτικών θέτουμε ως προτεραιότητα μας να υποστηρίζουμε τις σημαντικές αλλαγές στις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και να παραμένουμε ενημερωμένοι για τις τελευταίες έρευνες και τάσεις.

 

Γι αυτό πιστεύουμε ότι οι μετακινήσεις καθηγητών και μαθητών στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ αποτελούν πραγματικά μια ριζοσπαστική προσέγγιση στην διδακτική πρακτική και την εφαρμογή νέων μεθοδολογιών στο ωρολόγιο σχολικό πρόγραμμα.

 

Το Erasmus+ είναι αδιαμφισβήτητα μια πολύτιμη ευκαιρία να κάνουμε την διαφορά . Νοιώθουμε την ανάγκη να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τις δυσκολίες των μαθητών μας, την έλλειψη ενδιαφέροντος, και το χαμηλό επίπεδο δέσμευσης όταν καλούνται να ανταπεξέλθουν σε πολύπλοκες εργασίες.

Οι στόχοι μας είναι:

  • να σχεδιάσουμε και να εφαρμόσουμε πρακτικές και δραστηριότητες που θα δώσουν καλύτερα αποτελέσματα σε θετικά μαθήματα (μαθηματικά, φυσική, χημεία, πληροφορική), καλύτερη κατανόηση γεωγραφικών, ιστορικών και πολιτιστικών θεμάτων.
  • να σχεδιάσουμε και να εφαρμόσουμε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες διαβαθμισμένης δυσκολίας.
  • να αυξήσουμε την αποδοτικότητα στους αδύναμους μαθητές ώστε να επιτύχουν αποδεκτά αποτελέσματα.
  • να προωθήσουμε την καλή γνώση μίας δεύτερης ξένης γλώσσας, ειδικά της Αγγλικής που είναι και η επίσημη γλώσσα του προγράμματος.
  • να βελτιώσουμε την ποιότητα της μάθησης και των διδακτικών δραστηριοτήτων διευρύνοντας το πεδίο κατανόησης και επίτευξης.

 

  • να αναπτύξουμε τις αναγκαίες δεξιότητες των μαθητών ώστε να αναγνωρίζουν, να ανακαλούν στη μνήμη τους, να εντοπίζουν και να οργανώνουν πληροφορίες και να τις χρησιμοποιούν στην επίλυση προβλημάτων.

 

  • να αναπτύξουμε ουσιαστικές διδακτικές δραστηριότητες εμπνευσμένες από την πειραματική μάθηση μέσω εργασιών που έχουν ξεκάθαρους στόχους, διαδικασίες και αναμενόμενο αποτέλεσμα
  • να ωθήσουμε τους μαθητές σε δημιουργικές , ενθαρρυντικές δραστηριότητες.
  • να προωθήσουμε το δικαίωμα του ενεργού πολίτη και την επιθυμία για προσωπική εξέλιξη.

 

   Όλες οι δραστηριότητες θα παρουσιαστούν από όλους τους μαθητές που συμμετέχουν στις κινητικότητες και σε μέρος των μαθητών του σχολείου- οικοδεσπότη.

Τα εμπλεκόμενα μαθήματα είναι κυρίως θετικά: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Πληροφορική αλλά επίσης ξένες γλώσσες, Φυσική Αγωγή, Εικαστικά, Ιστορία και Γεωγραφία.

 

Description in English

This project springs out by everyday observation and reflection carried out in our classes. Sometimes our students performance is very poor especially when they are faced by a jungle of information and signs that they do not fully grasp, they fail to manage and to interpret in the correct way. Students constantly feel that the content of our lessons is more and more abstract , boring and not related to their everyday life.

     Their growing difficulties to encode some signs, to apply knowledge learnt in class in curricular test or traditional homework ,show us that they are unable to find their paths , to create and establish links among different branches of their existing knowledge of the world. In other words the majority of them fail to grasp the relevant information and to use it the proper way.

   Some of them do not pay enough attention to instructions and we feel a degree of uneasiness when we face the growing number of surveys whose outcomes show that average students get very poor results in solving problems or facing real tasks.

As teachers we believe in the added value of sharing good practices and we do place as a priority being at the forefront of major changes in educational approaches , keeping updated with latest researches and trends.Thats why we believe that joint staff mobilities and students mobilities provided by Projects like Erasmus + do represent a bottom up approach to teacher training and new methodologies implementation in curricular practice.

     Erasmus + is undeniably a valuable opportunity to make a difference in our school, as we all do want to make the difference.

   We do feel the need to cope with our students ? difficulties , their growing lack of interest and low level of commitment in carrying out complex learning task .

   Our aims are to:

  • plan and implement approaches and activities which could foster better results in scientific subject s(maths , physics, chemistry , ICT) ,better understanding of geographical , historical and cultural issues.
  • to plan and implement a number of learner centered activities , from simpler to more complex
  • to raise the level of performance in low achievers students and get tangible results.
  • promote a sound good knowledge of a second foreign language.We want to provide a real more meaningful way to practice English in real contexts , to share ideas and carry out tasks
  • improve the quality of of learning and teaching activities offered to students widening the scope of achievement and understanding

 

  • develop the necessary skills to recognize, recall, locate and organize information and use them to get solutions to solve problems

 

  • develop meaningful , highly transferable learning teaching activities inspired to experiential learning and task learning (with clear tasks , procedures and expected outcome)
  • expose students to more creative and stimulating learning activities
  • boost active citizenship and personal human development

 

   All the activities devised will be presented and experienced by all the students involved in the mobilities and part of the students of each school which will host the meeting events.

The subjects involved are mainly scientific: Maths Science , Physics, ICT m Chemistry but also foreign languages , Physical education

Arts , History and Geography .

Εκδηλώσεις

 1η κινητικότητα μαθητών , Χανιά (Μάρτιος 2015).

 2η κινητικότητα μαθητών , Σμύρνη Τουρκίας (Απρίλιος  2015)

Η σελίδα αυτή δημιουργήθηκε: 01-07-2015

Επιστροφή στην προβολή όλων των προγραμμάτων